Witam, chciałem zapytac o to, czy ktos stosował już jako logo cos innego noż obrazek?
Ja dzis zrobiłem gif'a i niestety po umieszczeniu w kodzie nic sie nie wyświetla.
Wcześniej próbowałem użyć animacji flash a to tym bardziej nie działą...
Proszę o pomoc, jestem laikiem jeżeli chodzi o programowanie stron, co dopiero mówić o php i innych dynamicznych.
Z góry dzięki, pozdrawiam
Logo Jako Coś Innego Niż Obrazek.
Started by eemil, Dec 16 2005 08:55 PM
2 replies to this topic
Posted 16 December 2005 - 08:55 PM
Posted 16 December 2005 - 09:03 PM
Ależ przecież format .gif również jest obrazkiem 
Zasada jest taka - umieszczasz pliczek mojanazwa.jpg (albo .gif lub .png) na serwerze i później w skórce (template) zmieniasz po prostu ścieżkę do tego pliku (/sciezka/do/mojanazwa.jpg)
Jeśli chodzi o flash - to trzeba pliczek .swf umieścić jakoś w kodzie. Poniżej kod wstawiający flasha, zgodny XHTML + drobna proteza na kIEpską przeglądarkę:
Należy pamiętać, że na serwerach UNIXowych rozróżniane są WIELKIE i małe litery! mojanazwa.jpg to nie to samo co Mojanazwa.jpg lub mojanazwa.JPG i to może być problemem w wyświetlaniu...
eemil - najlepiej podaj link do strony, najłatwiej będzie zobaczyć co jest nie tak
Zasada jest taka - umieszczasz pliczek mojanazwa.jpg (albo .gif lub .png) na serwerze i później w skórce (template) zmieniasz po prostu ścieżkę do tego pliku (/sciezka/do/mojanazwa.jpg)
Jeśli chodzi o flash - to trzeba pliczek .swf umieścić jakoś w kodzie. Poniżej kod wstawiający flasha, zgodny XHTML + drobna proteza na kIEpską przeglądarkę:
<object type="application/x-shockwave-flash" data="plik.swf" width="szerokosc" height="wysokosc"> <param name="movie" value="plik.swf" /> </object>
Należy pamiętać, że na serwerach UNIXowych rozróżniane są WIELKIE i małe litery! mojanazwa.jpg to nie to samo co Mojanazwa.jpg lub mojanazwa.JPG i to może być problemem w wyświetlaniu...
eemil - najlepiej podaj link do strony, najłatwiej będzie zobaczyć co jest nie tak