Jump to content

Na Installatie/login Alleen Lege Pagina

• This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1 bebob

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 13 posts

Posted 26 March 2006 - 08:08 PM

Na installatie van v0.6.1 wil ik voor het eerst inloggen (../etomite/RTM/manager/index.php).
Inlogscherm krijg ik te zien, na submitten alleen een lege pagina.

In het Engelstalige forum heb ik dit probleem al gemeld, alleen praten we daar op het moment volgens mij nogal langs elkaar, en worden de 'eigenaren' nu zelfs boos op me omdat ik ze niet zou begrijpen.

In mijn zoektocht naar een mogelijke oplossing heb ik ook ../etomite/RTM/index.php geprobeerd (geen idee wat het verschil moet zijn tussen die 2 index-pagina's), krijg dan een foutmelding ("Header may not contain more than a single header...").

In de antwoorden wordt vervolgens alleen verwezen naar reeds bestaande forum-postings over die 2e foutmelding, zonder dat er bij vermeld wordt of/dat er een verband is tussen de 2 meldingen.

Hopelijk kunnen we d'r hier in het Nederlands uitkomen wat het probleem bij mijn etomite-installatie is, en wat ik er aan moet doen.

#2 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 26 March 2006 - 08:22 PM

Beste bebob,

Ik snap dat je je probleem graag zo snel mogelijk opgelost wilt zien. Ralph en anderen doen ook hun uiterste best om je erbij te helpen. Het probleem is hierbij dat je niet het probleem zelf kunt uitleggen, alleen het symptoom (de foutmelding). Op het forum worden meerdere problemen beschreven die leiden tot deze foutmelding.

Jouw reactie dat je het vreemd vind dat er foutmeldingen in de software zitten is inderdaad niet in goede aarde gevallen. Ralph en de andere ontwikkelaars steken uren, weken en maanden in het ontwikkelen van Etomite maar kunnen niet zorgen dat het CMS op elke serverconfiguratie zonder opstartproblemen probleemloos gaat draaien. Vaak zijn beveiligingsinstellingen en php-versies (zoals de introductie van PHP5 die niet volledige backward-compatible was) de oorzaak hiervan.

Ik zou, als ik jou was, rustig in het originele topic uitleggen welke oplossingen je hebt geprobeerd en wat het resultaat was. Ik twijfel er niet aan of Ralph zal, samen met jou, zijn best doen om de oorzaak te vinden en te zorgen dat Etomite goed draait op jouw systeem.

Het Nederlandse subforum is bedoeld voor mensen die hun vraag niet in het Engels kunnen stellen omdat ze de taal niet machtig zijn. Ik denk dat dat bij jou niet het geval is. De kans is veel groter dat je in je andere topic de oplossing vindt!

Mocht je het niet met me eens zijn, stuur me dan aub een PM. Voorlopig zet ik een slotje op dit topic omdat er al een discussie op het Engelse forum staat.

Mvg, Jelmer

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users