Jump to content

Sidebar Content Aanpassen

5 replies to this topic

#1 boris198629

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 2 posts

Posted 16 April 2006 - 11:40 AM

hallo

ik wil de sidebar content aanpassen en heb dat gedaan door de file autumn.php aan te passe in de templates map (ftp).
maar dat verandert niets, hoe komt dat en hoe kan ik het wel laten veranderen? nu staat er nog steeds de standaard tekst "Sidebar Content

I'm sure you'll want to add some content to your sidebar, so this space is made expecially for that!!! Obviously you can put anything you lik..." op de site.

thanks voor het antwoord

#2 vw53a

Likes Etomite Forums!

• Member
  • PipPip
  • 393 posts

Posted 16 April 2006 - 11:38 PM

Hmm, misschien kun je iets duidelijker zijn.
Etomite is een Content Management Systeem. Alle gegevens zitten dus in een database. Je hoeft dus niet telkens met een ftp programma elke pagina te uploaden e.d.

Als de sidebar content in de template zit, klik dan in jouwsite.nl/manager/ op "manage resources" en dan in het tabblad "manage templates" op de betreffende template. Klik vervolgens op edit en je kunt deze template aanpassen.

#3 boris198629

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 2 posts

Posted 17 April 2006 - 06:11 AM

vw53a, on Apr 17 2006, 01:38 AM, said:

Hmm, misschien kun je iets duidelijker zijn.
Etomite is een Content Management Systeem. Alle gegevens zitten dus in een database. Je hoeft dus niet telkens met een ftp programma elke pagina te uploaden e.d.

Als de sidebar content in de template zit, klik dan in jouwsite.nl/manager/ op "manage resources" en dan in het tabblad "manage templates" op de betreffende template. Klik vervolgens op edit en je kunt deze template aanpassen.

ok, dit werkt!
bedankt, ik ben nog een beginner :)

#4 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 17 April 2006 - 08:32 AM

de .html files in de map /templates dienen als backup. Alleen de CSS files in deze directory worden echt gebruikt.

#5 Robert de vrey

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 1 posts

Posted 05 August 2006 - 07:46 PM

Ik ben met de mollio stylesheet bezig en deze heeft twee mogelijke sidebars. De rechter kan geedit worden op de boven geschreven manier. De linker bevat het menu behalve op de hoofdpagina. Iemand een idee

Robert

#6 Pelleke

Etomite Forum Fan

• Member
  • Pip
  • 58 posts

Posted 15 August 2006 - 11:36 PM

View PostRobert de vrey, on Aug 5 2006, 09:46 PM, said:

Ik ben met de mollio stylesheet bezig en deze heeft twee mogelijke sidebars. De rechter kan geedit worden op de boven geschreven manier. De linker bevat het menu behalve op de hoofdpagina. Iemand een idee
Robert
Even in de source kijken van je template. (Bronnen beheren - templates) Er wordt aldaar een snippet aangeroepen, die je kan editten. :) Je kan ook de snippet call gewoon uit de template verwijderen, en daar wat anders neerzetten. :)

Alles is mogelijk met etomite. :eto:

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users