Jump to content

zelf een menu maken

• You cannot reply to this topic
3 replies to this topic

#1 twentecontrole

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 17 posts

Posted 20 June 2006 - 12:58 PM

Is het mogelijk om zelf via images een menu te maken en daar een secondary menu onder te hangen?

Dus dat ik images maak van home.jpg events.jpg etc
en dat er onder events in de linkerkantlijn de subitems komen te staan die normaal gesproken in een dropdown onder het mollio menu te voorschijn kwamen?

volgens mij heb ik ergens iets gezien over een ander top menu item aan te geven ofzo, maar kan dat topic zo niet weervinden.....

#2 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 20 June 2006 - 01:57 PM

Dit zijn veel vragen ineen.

Is het mogelijk om een automatisch gegenereerd menu te maken van afbeeldingen? Ja. Maar daar is geen snippet voor. Het is met behulp van PHP wel te doen, op voorwaarde dat binnen PHP de zogenaamde GD library geinstalleerd is. En het niet makkelijk kan ik je verzekeren!

Een submenu maken kan met veel menu's zoals MollioSecundary of ListMenu.

Je vraag is te breed om er concreet antwoord op te geven. Wat wil je precies bereiken en wat heb je al geprobeerd? Tevens kan het handig zijn om deze vraag in het engels te stellen. Op die manier is de kans dat je hulp krijgt veel groter!

#3 twentecontrole

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 17 posts

Posted 26 June 2006 - 01:44 PM

ik moet nog het een en ander uittesten.... dit komt tzt wel...
ik heb echter een andere vraag:

wat is er het mogelijk met de rechten in Etomite??
Is het mogelijk om een nieuwe gebruiker aan te maken die vervolgens alleen de bestanden ziet?
Dus niet de opties:
SITE
CONTENT
MY ETOMITE
USERS
ETC

Dat ze alleen de bestanden in het CMS kunnen zien en bewerken?? kan dat??

een veilige login creeeren voor 'domme' gebruikers die graag overal op klikken zeg maar...
en dat ze op deze manier alleen de bestanden kunnen aanpassen..

#4 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 26 June 2006 - 01:52 PM

Ja, dat is mogelijk. Kijk voor een handleiding op http://docs.etomite.com/administration-use...ermissions.html

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users