Jump to content

WYSIWYG

• You cannot reply to this topic
5 replies to this topic

#1 Pascal

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 6 posts

Posted 31 August 2006 - 07:14 PM

Op voorhand: Ik ben redelijk onbekend met het fenomeen WYSIWYG, dus mijn verontschuldiging mocht ik deze term oneigenlijk gebruiken.

Bij het saven van mijn content wordt de tekst klakkeloos achter elkaar geplakt zodat ik mbv Dreamweaver mijn content maar als html-code plak en save. Is er een instelling om ervoor te zorgen dat de editor ook daadwerkelijk datgene published wat ik tijdens het editen intyp?

Ik kan zo wel werken, maar mijn mede-editors hebben geen dreamweaver om codes te copy-pasten.

#2 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 31 August 2006 - 08:32 PM

Heb je daadwerkelijk een WYSIWYG editor zoals HTMLArea of Xinha in gebruik? Het klinkt alsof je bij je documenten 'rich text' niet gevinkt hebt...

#3 Pascal

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 6 posts

Posted 01 September 2006 - 04:01 PM

Ik was/ben in de veronderstelling dat de tiny_mce die bij het installatiepakket zit de editor is. Als dit niet zo is hoe kan ik dan het beste een editor bij het bestaande voegen?

Daarnaast zijn de documenten als edit using richt text editor met yes gevinkt.

#4 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 01 September 2006 - 04:05 PM

Als je wilt kan ik een kijkje nemen in je Eto install. Ik kan uit je woorden niet direct het probleem halen namelijk. Als je dit wilt, stuur dan een (tijdelijke!) login en pw via PM...

#5 Pascal

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 6 posts

Posted 01 September 2006 - 04:57 PM

View PostJelmer, on Sep 1 2006, 04:05 PM, said:

Als je wilt kan ik een kijkje nemen in je Eto install. Ik kan uit je woorden niet direct het probleem halen namelijk. Als je dit wilt, stuur dan een (tijdelijke!) login en pw via PM...

PM inmiddels verstuurd.

Met dank

#6 Guest_Peanut_*

• Guests

Posted 14 November 2006 - 07:53 PM

Hier valt (helaas) niks aan te doen - de Rich Text Editors zoals TinyMCE, Xinha et al doen dat met de content, en het word ook zo naar de server verstuurd...

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users