Jump to content

Menu volgorde?

• You cannot reply to this topic
4 replies to this topic

#1 Peter

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 14 posts

Posted 13 October 2006 - 11:02 AM

Ik heb Andreas01 als template en heb een aantal pagina's gemaakt. Deze zijn allemaal netjes zichtbaar in het menu aan de linker zijde.
Echter de volgorde klopt niet. Ik wil graag Home als eerste en dan de volgende als tweede etc. etc..
Ik heb hiervoor in de manager het menu aangepast en daar staat de volgorde zoals ik hem graag wil hebben. Alleen op de site is er een andere volgorde zichtbaar.
Echter als ik de manager afsluit en weer opnieuw opstart staat de volgorde niet meer zoals ik hem wilde hebben.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de menu zoals in de manager staat ook op die manier op de site zichtbaar wordt?

Edited by Peter, 13 October 2006 - 01:28 PM.

#2 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 13 October 2006 - 04:11 PM

Check of je menu snippet sorteert op "menuindex" en zorg dat je document-tree in de manager daar ook op sorteert. Ik wil evt. vanavond wel een kijkje nemen als je een URL + login details PM't...

#3 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 16 October 2006 - 01:40 PM

Je maakt geen gebruik van de menu-index. Veel menu-snippets gebruiken deze variabele om de documenten in je tree te sorteren. Ik heb 3 documenten een menuindex van respectievelijk 10,20 en 30 gegeven. Deze staan nu onder elkaar in je menu.

Ik raad je aan om gebruik te maken van de mod "Drag&Drop sortable tree" waardoor je de menu-index met wat slepen kunt aanpassen. Link http://www.etomite.com/index.php?showtopic=4910

#4 Peter

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 14 posts

Posted 17 October 2006 - 02:23 PM

Jelmer bedankt weer voor je hulp en advies.
Ik heb de link bekeken en geinstalleerd, werkt alleen bij mij natuurlijk weer niet helemaal goed.
Ik kan een menu item verplaatsen maar diegene waar ik overheen ga worden geselecteerd (blauw). Als ik dan loslaat of klik gebeurd er nog niets.
Heb vast iets niet goed gedaan.

#5 Peter

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 14 posts

Posted 17 October 2006 - 03:49 PM

Probleem opgelost! Ik was vergeten een aparte map aan te maken en had alles in dezelfde directory gestopt.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users