Jump to content

Hulp nodig

9 replies to this topic

#1 PeterV2005

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 5 posts

Posted 21 November 2006 - 05:22 PM

Beste mensen,
ik ben op zoek naar iemand die voor mij me cms systeem (etomite) wil voorzien van een vernieuwde vormgeving,aangezien ik geen bal verstand heb van progammeren,wil ik bij deze de hulp van iemand die er wel verstand van heeft!! het ontwerp lig al klaar,alleen nu nog iemand die het wil doen.

Gaarne jullie reactie,indien je interesse heb!! :betterwink:

#2 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 21 November 2006 - 06:14 PM

Even voor de potentiële geïnteresseerden, staat er ook iets tegenover?

En om welke site gaat het, wat verwacht je er ongeveer van, wat vind je mooi?

#3 PeterV2005

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 5 posts

Posted 21 November 2006 - 06:48 PM

View PostJelmer, on Nov 21 2006, 07:14 PM, said:

Even voor de potentiële geïnteresseerden, staat er ook iets tegenover?

En om welke site gaat het, wat verwacht je er ongeveer van, wat vind je mooi?

Natuurlijk staat er iets tegenover! voor niks gaat de zon op..... het gaat om de site www.djpeterv.nl de site zelf is wel goed gedaan maar hij moet verneiuwd worden,ik heb het ontwerp al klaar liggen voor gebruik,alleen zoals eerder vermeld: ik heb niet de hersenen om het in me cms systeem te zetten!

#4 Pelleke

Etomite Forum Fan

• Member
  • Pip
  • 58 posts

Posted 21 November 2006 - 07:23 PM

Wat moet er nou precies gebeuren? Alleen een bestaande template zorgen dat de tekst erin terechtkomt? Of wil je straks ook flexibel links kunnen aanmaken.

Mijn punt: ik wil het best doen, maar ik heb bijzonder weinig tijd. Als je voor mij een pagina aanmaakt die volstaat met lipsum, en je wilt op die plaats je tekst hebben: geen probleem.

Als je wilt dat ik ook nog wat aan de opmaak moet doen, is okee, maar gaat wat langer duren.

Als je wilt dat ik nog wat scriptjes moet gaan schrijven die on-the-fly jouw afbeeldingen moeten uitpoepen of iets anders moeten doen, dan wordt het lastiger.

Laat maar even weten.

-Pelleke

#5 PeterV2005

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 5 posts

Posted 21 November 2006 - 07:42 PM

View Postpelleke, on Nov 21 2006, 08:23 PM, said:

Wat moet er nou precies gebeuren? Alleen een bestaande template zorgen dat de tekst erin terechtkomt? Of wil je straks ook flexibel links kunnen aanmaken.

Mijn punt: ik wil het best doen, maar ik heb bijzonder weinig tijd. Als je voor mij een pagina aanmaakt die volstaat met lipsum, en je wilt op die plaats je tekst hebben: geen probleem.

Als je wilt dat ik ook nog wat aan de opmaak moet doen, is okee, maar gaat wat langer duren.

Als je wilt dat ik nog wat scriptjes moet gaan schrijven die on-the-fly jouw afbeeldingen moeten uitpoepen of iets anders moeten doen, dan wordt het lastiger.

Laat maar even weten.

-Pelleke

nou uitpoepen hoef je niks voor mij! ha ha luister ik heb een Html ontwerp van me nieuwe site en die moet je gewoon verwerkt worden in me cms systeem!! me cms systeem heeft de mogelijkheid dat ik zelf me teksten en afbeeldingen kan plaatsen op me site dus voor de rest moet er niks te gebeuren!

#6 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 21 November 2006 - 07:43 PM

Kortom een HTML template vertalen naar een Etomite template. Ik zou zeggen: attach je HTML template aan dit topic, dan komt het vast goed!

#7 vw53a

Likes Etomite Forums!

• Member
  • PipPip
  • 393 posts

Posted 21 November 2006 - 07:47 PM

View PostPeterV2005, on Nov 21 2006, 07:48 PM, said:

...ik heb het ontwerp al klaar liggen voor gebruik...
Wat bedoel je met "ik heb het ontwerp al klaar liggen voor gebruik". Heb je alleen schetsen op papier, of heb alle images e.d. al digitaal, en zoek je alleen iemand die dit aan etomite koppelt?

[edit] ah, sorry. ik merk dat we met drie man tegelijk zitten te tikken. kunnen beter een chat beginnen :P [/edit]

Edited by vw53a, 21 November 2006 - 07:49 PM.

#8 PeterV2005

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 5 posts

Posted 21 November 2006 - 07:56 PM

View Postvw53a, on Nov 21 2006, 08:47 PM, said:

Wat bedoel je met "ik heb het ontwerp al klaar liggen voor gebruik". Heb je alleen schetsen op papier, of heb alle images e.d. al digitaal, en zoek je alleen iemand die dit aan etomite koppelt?

[edit] ah, sorry. ik merk dat we met drie man tegelijk zitten te tikken. kunnen beter een chat beginnen :P [/edit]
ik heb alle images e.d. al digitaal,maar ik zoek inderdaad iemand die dat aan me etomite koppelt! want ik heb flink gezocht maar ik kan nergens een handleiding vinden dat me duidelijk uitlegt hoe ik dat zelf kan doen!!

#9 Pelleke

Etomite Forum Fan

• Member
  • Pip
  • 58 posts

Posted 21 November 2006 - 08:49 PM

Die handleiding is er wel hoor! En dat niet alleen: hij staat op deze site! En wel hier:

http://docs.etomite.com/development-templates.html

Maar als het inderdaad niet meer is dan je zegt, dan zou ik zeggen, PM mij even. Dan PM ik jou mijn e-mailadres en stuur jij je html-file naar mij toe. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

#10 PeterV2005

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 5 posts

Posted 23 November 2006 - 05:01 PM

View PostPelleke, on Nov 21 2006, 09:49 PM, said:

Die handleiding is er wel hoor! En dat niet alleen: hij staat op deze site! En wel hier:

http://docs.etomite.com/development-templates.html

Maar als het inderdaad niet meer is dan je zegt, dan zou ik zeggen, PM mij even. Dan PM ik jou mijn e-mailadres en stuur jij je html-file naar mij toe. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

nou ik heb het gelezen,maar ik ga het toch eerst zelf proberen!! mocht ik er niet aan uit komen dan hoor je het nog wel van me.....maar alvast bedankt voor de genomen moeite

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users