Jump to content

Nieuw op Etomite

• You cannot reply to this topic
1 reply to this topic

#1 HCZevenbergen

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 1 posts

Posted 09 March 2007 - 01:22 PM

Sinds enige tijd heb ik de redactie van de website www.hczonline.nl overgenomen.
Het CMS wordt geregeld via Etomite (Nederlands)
Ik heb een aantal (waarschijnlijk al bekende) vragen:

A) Is Etomite CMS altijd zo traag? Als ik een pagina wil wijzigen duurt het meer dan 5 minuten voor de pagina geladen is.
B) Wijzigen gaat redelijk, alleen de WISIWIG editor doet bijna nooit wat ik wil; fontgrootte, bold, kleur in letters, dat soort zaken.
C) Het opslaan duurt ook ca. 5 minuten. Dan ben je dus per pagina bijna een half uur bezig. Gaat de lol er gauw af.
D) op de hcz site staan pull-down menu's. Kan ik de volgorde per menu ook via Etomite wijzigen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Henk

#2 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 09 March 2007 - 03:46 PM

Hallo Henk,

Allereerst welkom bij Etomite! Een kleine tip: wanneer je de Engelse taal enigszins beheerst raad ik je aan je vragen in het Engels te stellen. De ontwikkelaars (die je het beste kunnen helpen) spreken alleen Engels, en er is maar een kleine verzameling Nederlandsers actief.

Om op je vragen in te kunnen gaan heb ik wat gegevens nodig: Server info (Etomite versie, PHP, MySQL, servertype etc).

A. Het is absoluut niet normaal dat Etomite zo traag is! Ik heb diverse sites lopen en ze zijn allemaal erg snel, laden en opslaan binnen de seconde. Met bovenstaande info kunnen we verder komen...
B. Welke WYSIWYG gebruik je, HTMLArea of Xinha?
C. Zie A
D. Menuvolgorde kun je bepalen met de variabele menu-index. Zie de documentatie voor meer informatie.

Ik zie dat jij of de vorige beheerders van de site de verplichte link naar etomite.com van de site hebben verwijderd. Om support te krijgen op dit forum dien je deze eerst terug te zetten. Het is een gratis CMS, met veel gratis hulp. Voor wat hoort wat!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users