Jump to content

vraagies

1 reply to this topic

#1 steven

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 1 posts

Posted 16 October 2007 - 11:15 AM

Hoi!

Ik zoek al een tijdje een simpele cms en die lijk ik nu eindelijk wel gevonden te hebben met etomite.

Maar het lukt nog niet helemaal zoals ik wil en ik vraag me af of het ook allemaal kan.

Ten eerste heb ik een eigen template geupload naar de map templates, hierna heb ik in de manager gekozen voor manage resources en heb hier mijn html neer gekwakt.

Toen heb ik in de etomite configuration mijn template gekozen, maar hij veranderd maar niet.....
Nu heb ik alle oude templates gedelete en alleen mijn eigen nog over gehouden, maar nog kan ik het niet voor mekaar krijgen om mijn template te zien.

Nog een ander vraagie: Ik heb 2 sites voor famillie leden gemaakt, en zou die graag d.m.v. etomite een beetje willen beheren. Kan ik een gebruiker aanmaken en aan die gebruiker een site hangen? En dat die gebruiker zelf ook op etomite kan inloggen en op zijn eigen site nieuwe paginas en nieuws kan veranderen enzo?

Ik zou heel erg blij wezen met een antwoord hierop.

Bij voorbaat dank.

Steven.

#2 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 16 October 2007 - 05:40 PM

Wat betreft je template: je moet per pagina aangeven welk template er gebruikt wordt. Er is ook een snippet (ChangeTemplates) om in 1x het template van al je pagina's te veranderen.

Over je familie-site: het is niet mogelijk om met 1 Etomite install meerdere site te managen.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users