Jump to content

*Zucht*... Ik geef het op

• You cannot reply to this topic
2 replies to this topic

#1 Excorio

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 8 posts

Posted 27 May 2008 - 07:42 PM

Hoi,

Ik heb daarstraks de laatste versie van Etomite geinstalleerd en alles verliep prima.
Nu heb ik geprobeerd om Etogal te installeren maar dat lukt me niet echt omdat ik
aan de uitleg van de installatie geen touw vast kan knopen...

Ik heb het meerdere keren gelezen en snap er niks van. Vind het erg onduidelijk en
nogal verwarrend. Nu kan ik wel in het engels beginnen tegen de rest van de wereld
om te vragen hoe het zit maar mijn engels is niet zo denderend dus kom ik hier uit. :)

Wat ik tot nu toe heb is een nieuwe snippet genaamd Etogal en daar blijft het dan
wel bij... Wat moet ik nu doen? HELP!

Edited by Excorio, 27 May 2008 - 07:43 PM.

#2 Ed Headset

Likes Etomite Forums!

• Developers
  • PipPip
  • 191 posts
  • Interests:Etomite, PHP, Ajax.
    3D imaging

Posted 28 May 2008 - 08:37 AM

View PostExcorio, on May 27 2008, 09:42 PM, said:

Hoi,

Ik heb daarstraks de laatste versie van Etomite geinstalleerd en alles verliep prima.
Nu heb ik geprobeerd om Etogal te installeren maar dat lukt me niet echt omdat ik
aan de uitleg van de installatie geen touw vast kan knopen...

Ik heb het meerdere keren gelezen en snap er niks van. Vind het erg onduidelijk en
nogal verwarrend. Nu kan ik wel in het engels beginnen tegen de rest van de wereld
om te vragen hoe het zit maar mijn engels is niet zo denderend dus kom ik hier uit. :)

Wat ik tot nu toe heb is een nieuwe snippet genaamd Etogal en daar blijft het dan
wel bij... Wat moet ik nu doen? HELP!
Hoi Excorio,

Misschien dat ik je kan helpen met EtoGal.

Welke versie van EtoGal probeer je te installeren, de laatste is volgens mij de 11 Beta 3.

Ik ga proberen deze te installeren in een "verse" Etomite 1.1,

Laat me even weten wat je niet begrijpt.

#3 Excorio

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 8 posts

Posted 28 May 2008 - 08:03 PM

Ik wilde de laatste versie van EtoGal installeren... En dat is me daarstraks ook gelukt...

Nu pijnig ik me over hoe een gallery te maken. Ik wil een portfolio maken op 1 pagina.
Er moeten 6 of 8 kleine thumbs in een tabel komen te staan. Dus 3 (of 4) naast elkaar
en daaronder weer 3 (of 4) die ook weer naast elkaar staan. Als er meer dan 6 of 8 thumbs
op 1 pagina staan dan moet er automatisch een nieuwe pagina worden aangemaakt met
de resterende thumbs en bijbehorende afbeeldingen.

Om dit te doen heb ik EtoGalGallery en/of EtoGalThumb nodig? Hoe krijg ik de thumbs van
de afbeeldingen naast elkaar en onder elkaar? En zorgt het snippet ervoor dat er een nieuwe
pagina wordt aangemaakt zodra er meer dan 6 of 8 afbeeldingen op 1 pagina staan?

Edited by Excorio, 28 May 2008 - 08:05 PM.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users