Jump to content

Heeft iemand ervaring met upgraden?

• You cannot reply to this topic
3 replies to this topic

#1 Harmen

Etomite Forum Newbie

• Member
  • 1 posts

Posted 08 October 2008 - 12:23 PM

Hoi,

Ik heb een website, goldenheart.nl met een script 0,6.1 mijn site is gehost bij de Heeg en de bouwer denkt dat het een risico is het script te updaten. In het huidige script krijg ik echter steeds vaker foutmeldingen etc. :o
Kan er iets mis gaan als er een update wordt gedaan? En wat zijn de voordelen?
Blijft de opmaak en alles wel het zelfde?
En zijn er risico's dioe afhankelijk zijn van een bepaalde provider?

Ik hoop dat iemand me iets meer helderheid kan geven, het liefst heb ik een upgedate site natuurlijk. :)

groetjes, harmen

#2 fishnchips

Etomite Forum Fan

• Member
  • Pip
  • 65 posts

Posted 08 October 2008 - 05:50 PM

For accessibility purposes a rough translation :)

I'm running version 0.6.4 and the site builder thinks it's a risk to upgrade. But I'm getting more errors over time.

- Can something go wrong when updating?
- What are the advantages?
- Will the layout etc remain the same?
- Are there risks based on a hosting provider?

I'm looking for somebody to shed some light, I'd love to have an updated site ofcoarse.

#3 Ralph

Loves Etomite Forums!

• Admin
  • 6,507 posts

Posted 08 October 2008 - 05:55 PM

English

I was going to reply earlier but didn't have time to translate from English to Dutch... The chance of problems during an upgrade from 0.6.1.4 to v1.1 is relatively remote as long as the directions are followed... Read the README and use the installer for performing the upgrade... More bugs will be fixed and features provided than potential problems created...

Dutch (using Google Translate)

Ik was op weg naar eerdere antwoorden, maar hij kon geen tijd om te vertalen vanuit het Engels naar het Nederlands ... De kans op problemen tijdens een upgrade van 0.6.1.4 naar v1.1 is relatief afgelegen zolang de richtingen worden gevolgd ... Lees de README en gebruiken van het installatieprogramma voor het uitvoeren van de upgrade ... Meer bugs zullen worden vastgesteld en mogelijkheden dan de potentiële problemen created ...

#4 Jelmer

Loves Etomite Forums!

• Member
  • PipPipPipPip
  • 1,173 posts

Posted 12 October 2008 - 12:30 PM

Ouch. Nice Dutch Ralph!
Sorry for not replying earlier, but I was lying on a beach somewhere Caribbean...
Nothing to add to Ralph...

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users