He !
Waarschijnlijk staat het ergens verteld maar ik kan het niet vinden. Ik ben nieuw met Etomite, maar ook met CMS.
Nou heb ik een paar vraagjes om te beginnen met Etomite. Ik heb hem succesvol geinstalleerd, en geconfigureerd.
1. Hoe kan ik bloggen ( nieuws berichten neer zetten )
2. Ik heb een website met een ruimte waar ik mijn blog wil. Hoe zorg ik dat daar de blog ook in komt? Er is mij iets verteld dat dat met de code: <?php include("(..).php"); ?> moet.
Hoop dat iemand mij snapt, het is denk ik best onduidelijk zo. Maar zou het tof vinden als iemand mij kan helpen.
Ilja
Nieuw met Etomite
Started by ilja, Aug 25 2009 10:25 AM
3 replies to this topic
Posted 25 August 2009 - 10:25 AM
Posted 25 August 2009 - 05:28 PM
Hallo Ilja,
Welkom bij Etomite. De antwoorden op je vragen zijn prima te vinden op de fora, als je de moeite wilt nemen om in het Engels te zoeken. Googlen op "blog snippet etomite" doet wonderen!
Mvg,
Jelmer
Welkom bij Etomite. De antwoorden op je vragen zijn prima te vinden op de fora, als je de moeite wilt nemen om in het Engels te zoeken. Googlen op "blog snippet etomite" doet wonderen!
Mvg,
Jelmer
Posted 28 August 2009 - 04:43 PM
Jelmer, on 25 August 2009 - 05:28 PM, said:
Hallo Ilja,
Mvg,
Jelmer
Mvg,
Jelmer
Jelmer,
Ik heb gezocht maar mijn antwoord nog niet gevonden. Maar ik kan mijn probleem wel beter omschrijven. Ik moet weten hoe het "bloggen" werkt, want eigelijk alle blog tools zijn het zelfde in het werkend maken.
Weet jij een duidelijke (nederlandse) informatie bron waar duidelijk word uitgelegd hoe ik de "includes" enz doe. Of een zoekactie die goede resultaten geeft.
Hoop dat je me begrijpt.
Ilja
Posted 03 October 2009 - 10:26 PM
Hmm.. toevallig dat ik hier eens weer kijk, ik zit hier ook maar uit verveling.